טיפים לשיפור קמפיין פרסום בגוגל - Interdate

Interdate

טיפים לשיפור קמפיין פרסום בגוגל

השימוש באינטרנט הולך וגובר עם הזמן, וכיום כולנו מבלים ברשת שעות ארוכות לצרכי חיפוש מידע, קניות אונליין, צפייה בסדרות וסרטים, האזנה למוזיקה, לשיחות עם חברים וכו'. גם הרגלי הקנייה שלנו השתנו בשנים האחרונות, וכיום כל עסק חייב אתר או חנות וירטואלית כדי להגיע ללקוחות ולמכור להם מוצרים ושירותים. את החשיפה ניתן לקבל באמצעות ניהול קמפיינים במערכת הפרסום של גוגל (גוגל אדס), אך לעיתים התוצאות של הקמפיין מאכזבות, לכן חשוב לשפר את הקמפיין ורק כך ניתן להשיג את התוצאות המבוקשות.

דרכים לשיפור ביצועי הקמפיינים בגודל אדס

מערכת הפרסום של גוגל מציעה כלים מתקדמים לניהול קמפיינים, אך לא תמיד הקמפיין משיג את המטרות שנקבעו מראש. לכן, מומלץ לנהל כמה קמפיינים במקביל, ניתן ליצור מודעות פרסום שונות בכל קמפיין ולבדוק איזה מודעה זוכה לכמות ההקלקות הגבוהה ביותר. לאחר אפיון הקמפיין כדאי להעלות לפחות 3 מודעות שונות, כל מודעה כוללת מלל שונה, אך המסר השיווקי דומה.

חשוב לדעת כי פרסום בגוגל מאפשר לכם לנהל קמפיינים ברשת החיפוש, ברשת המדיה, ביוטיוב ועוד. ההמלצה של אנשי המקצוע המנוסים היא להעלות 3 מודעות שונות לרשת החיפוש ו-2 עד 3 מודעות שונות לרשת המדיה, להטמיע מעקב המרות ולנטר את התוצאות.

בנוסף, אם הקמפיינים שאתם מנהלים לא מביאים לתוצאות הרצויות כדאי לשפר את מחקר המילים וטרגוט קהלי היעד. רבות כבר נכתב בנושא מחקר מילים, ותמיד יש מה לחדש ולשפר בתחום זה. כך לדגמה, אפשר לבחור מילות מפתח שליליות כדי להשיג חשיפה גדולה יותר, זו טכניקה השמורה למומחים, וכך ניתן לנהל קמפיינים טובים ומוצלחים יותר.

כמו כן, כדאי להעמיק את מחקר מילות המפתח ולא לבחור רק את הביטויים הפופולריים. מומלץ לבחור גם ביטויי זנב ארוך, וחשוב לבחור ביטויים המכסים את שאילתות הגולשים באופן מדויק. בחירת מילות מפתח רלוונטיות ממקסמת את תוצאות הקמפיינים בגוגל, ושיעור ההקלקות על המודעות יעלה.

אפיון נכון של קהלי היעד ישפר את יחס ההמרה ותוכלו להבחין ביותר הקלקות על המודעות הפרסום שלכם בגוגל.

פרסום בגוגל – טיפים וספים לשיפור הקמפיינים

פרסום בגוגל מבטיח יתרונות רבים, אך יש לנהל את הקמפיינים היטב ולשפר את המודעות כל הזמן. לפני הקמת קמפיין חדש במערכת הפרסום הממומן של גוגל יש להכיר את השוק והמתחרים. ניתן ללמוד הרבה מהקמפיינים של עסקים מתחרים, למשל אילו מילות מפתח שימשו את המתחרים, לאיזה קהלי יעד המודעות פונות ועוד.

את מערכת הפרסום של גוגל חשוב לחבר לכלים נוספים ובראשם גוגל אנליטיקס. כך תוכלו לבחון את ביצועי הקמפיין, ובנוסף גוגל יציע לכם המלצות כיצד לשפר את המודעות והקמפיינים שלכם – והרווח כולו שלכם.

מערכת הפרסום גוגל אדס מציעה מגוון רחב של תוספים שימושיים שיכולים לסייע לכם לנהל קמפיינים מנצחים, לדוגמה תוסף מיקום, תוסף טלפון ועוד.