קידום אתרים- מה לעשות כשנופל האתר במנועי החיפוש? - Interdate

Interdate

קידום אתרים- מה לעשות כשנופל האתר במנועי החיפוש?

המטרה של קידום אתרים זה להביא את האתר למקום גבוה המונחי החיפוש הרלוונטים לאתר. בעזרת עבודת קידום ניתן להגיע מלמקומות יפים ולהנות מזרימה טובה של לקוחות פוטנציאלים לאתר.

אך מה קורה כשהאתר נופל במונחים או נעלם ממנועי החיפוש?

אז דבר ראשון תרגעו, מנועי החיפוש כל הזמן עושים עדכונים ושנויים קטנים ולפעמים אתרים טובים נופלים לכמה ימים במונח ואחר כך חוזרים למקומם. אם יש נפילה רק במונח אחד או שניים כנראה שיש שינויים תחת המונח הזה ולרוב הכל יחזור לעצמו תוך כמה שבועות או אפילו ימים. אם לא אפשר לבדוק איך אפשר לחזק את המונח.

אם כל המונחים נפלו כבר מדובר בסיפור אחר. מנועי החיפוש נלחמים בטכניקות קידום אתרים שהן מגדירות כשחורות. הסתכל בפורומים של מקדמי האתרים, האם כולם מדווחים על שינויים ונפילות? אם כן גוגל העברי את אחד השידרוגים שלו- פנדה או פינגווין.

צריך לעבור על תהליכי קידום ישנים, לראות אם יש אזהרות שגוגל שלח ולבדוק אם נעשו בעבר פעילות קידום אתרים שאולי פוגעות באתר כיום.

גם אתר שנפגע ניתן להחזיר לחיים בעזרת תיקון ושיפור. מנועי החיפוש רוצים להבליט את האתרים הטובים והאיכותיים באינטרנט ולכן בעזרת עבודה נכונה תוכלו להחזיר את האתרים למיקומים טובים.