שיווק דיגיטלי- פרסום רוחבי - Interdate

Interdate

image-new-design.jpg

שיווק דיגיטלי- פרסום רוחבי

פרסום הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר שעסק צריך על מנת להגיע לקהל רחב יותר. החשיבות של הפרסום מתעצמת אפילו יותר בעידן זה של האינטרנט שבו הכל נגיש וזמין בכל יום ובכל שעה וחברות נלחמות על תודעת הצרכן. אז איך אפשר לגרום לעסק שלכם להתבלט? לשם כך צריך להשתמש בטכניקות שיווק מודרניות.

צמיחת העסק

ישנן מספר סיבות מדוע עסק צריך להשקיע בטכניקות שיווק מודרניות. העיקרית שבהן היא מפני שאלו עוזרים לעסק לצמוח ביעילות. חשוב לזכור כי כיום קיימים סוגים שונים של לקוחות: אנשים בין אם מדובר בלקוחות שמבלים את רוב זמנם ברשתות חברתיות, או באנשים שמחפשים תשובות רק בגוגל, כולם יכולים להיות לקוחות פוטנציאלים ועל מנת להגיע לכולם יש להשתמש במגוון רחב של כלים.

קידום אורגני

קידום אורגני בגוגל הוא אחד מהכלים החשובים לצמיחת העסק שלכם. מחקרים בשנים האחרונות הראו כי למעלה מ-80% מהמשתמשים באינטרנט משתמשים בגוגל באופן יום יומי, בין אם למצוא מתכון חדש, או לענות על שאלה שמציקה להם הרבה זמן, או סתם לחפש מדריך. אין ספק, שאם אתם לא בעמודים הראשונים בגוגל, אתם למעשה לא קיימים. לכן, עליכם לשים דגש על קידום אורגני.

אז מה אפשר לעשות? בתור התחלה, תתחילו למלא את האתר שלכם בחומרים רלוונטים לאתר שנותן אינפורמציה אמינה לגולשים שנכנסים לאתר שלכם. תתחילו לכתוב על היתרונות של העסק שלכם לעומת אחרים ומדוע כדאי ללקוחות לבחור דווקא בכם. לאחר מכן, התחילו להעלות תמונות רלוונטיות והחליפו קישורים עם אתרים אחרים- וכך גוגל יקדם את האתר שלכם. זכרו כי קידום אתרים בגוגל היא עבודה בפני עצמה, ואם אין לכם יכולות לעבוד על כך באופן שוטף, העסיקו חברת פרסום שתביא את העסק שלכם למימדים חדשים.

קידום ממומן

מעבר קידום אורגני, גוגל מציע קידום בתשלום, הנקרא גם קידום ממומן. נכון, להכניס את היד לכיס ולהתחיל לשלם לגוגל זה לא משהו אידיאלי, אבל אין ספק שגם קידום ממומן יעזור לכם. בניגוד לקידום אורגני אשר מתמקד בכתיבת מאמרים רלוונטים לפי מילות מפתח, בקידום ממומן מפרסמים מציעים הצעות למילות מפתח שלדעתם קשורות לעסק שלהם. המודעות מופיעו בראשית העמוד בגוגל כאשר גולשים מחפשים מילת מפתח מסוימת מה שנותן נותן חשיפה לאתר שלכם מאחרים.

מה הם היתרונות של קידום ממומן? ראשית, התשלום מתרחש רק כאשר גולש לוחץ על המודעה שלכם, כך שלא תצטרכו לשלם על הפרסום, אלא רק אם הפרסום עובד ומישהו לחץ על המודעה שלכם. בנוסף לכך, קידום ממומן מאפשר לעסקים לשלם רק על מילות מפתח רלוונטיות, לפי החלטת העסק, וניתן אף לשלול מילות מפתח שלא הייתם רוצים שיתקשרו עם העסק שלכם. למעשה, במהלך התהליך כל עסק מציע סכום כסף מסוים, ומי שהציע הכי הרבה תשלום יקבל את המודעה העליונה. בסופו של דבר, גם עם תקציב קטן יחסית, תוכלו לקבל חשיפה גדולה בגוגל ולהגיל את העסק שלכם.

רשתות חברתיות

אז השתמשתם בקידום אורגני וממומן בגוגל, אבל מה לגבי רשתות חברתיות? אין ספק כי כיום כל עסק צריך שתהיה לו טביעת רגל דיגיטלית גם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. למזלנו, ניתן להקים עמוד פייסבוק ואינסטגרם בקלות היום ובאמצעות מספר שלבים. כאשר העמוד שלכם נוצר, נסו לחשוב על תכנים רלוונטיים לקהל הלקוחות. זה יכול להיות תמונה מצחיקה או אפילו שאלה הקשורה לחיי היום יום של הקהל, העיקר שהתוכן יגרום להם להגיב ולשתף. כמובן שחשוב לשמור על קשר קבוע עם לקוחות ולענות על כל שאלה או תגובה שמתקבלת, שכן זה יראה שאתם באמת קשובים לקהל הלקוחות.