מה ההבדל בין מכירה טלפונית לליד שמגיע מאתר האינטרנט בהשוואה לליד מפרסום? - Interdate

Interdate

מה ההבדל בין מכירה טלפונית לליד שמגיע מאתר האינטרנט בהשוואה לליד מפרסום?

בשנים האחרונות אנו עדים למגוון רחב של ערוצי פרסום ושיווק דיגיטליים. החל מפרסום ברשתות חברתיות ובמנועי החיפוש וכלה באתר אינטרנט מושקע. קיים הבדל משמעותי בין הלידים שמגיעים ממקורות המידע השונים, שחשוב לתת עליו את הדעת. במאמר זה נרחיב על היתרונות של כל מדיה, וכיצד היא משפיעה על התקשורת עם הלקוח כאשר חוזרים לליד.

לקוחות פוטנציאליים שמגיעים מאתר האינטרנט

הקבוצה הראשונה של הלקוחות הפוטנציאליים היא זו שקראה את אתר האינטרנט שלכם לעומק, והבינה את השירותים והמוצרים שאתם מספקים.

למעשה, במהלך מכירה טלפונית, נציג המכירות אינו צריך להציג למתעניין את החברה מאפס. הוא יכול לברר אילו מהשירותים אותו אדם מעוניין לצרוך, לתת הצעת מחיר ולמעשה לסגור את העסקה בשיחה או שתיים.

לידים שמגיעים מפרסום מקוון

לידים שמגיעים מפרסום מקוון, לעומת זאת, עשויים להיחשף לשירות או שניים המפורטים בדף הנחיתה שאליו הגיעו. חלק מהפוסטים בפייסבוק למשל יכולים להציג בקצרה מוצר אטרקטיבי ולמשוך מתעניינים.

אך ללא קריאה אודות החברה, מתן מידע מלא ואף קישור לבלוג עם מאמרים אינפורמטיביים הלידים יהיו פחות איכותיים. חלקם עדיין ירכוש שירותים או מוצרים במהלך מכירה טלפונית, אך הם יזדקקו ליותר זמן לבצע מחקר מקיף על החברה. בזמן הזה, הם עלולים גם להיחשף למתחרים שלכם.

כיצד ניתן לפתור זאת?

מכאן, ניתן להבין את החשיבות הרבה שיש לאתר האינטרנט. גם אם אתם מתחזקים עמודי פייסבוק מלאים במידע, הם לא יוכלו להחליף את כמות ואיכות התוכן שתפרסמו באתר הבית.

בנוסף, אתר הבית מאפשר לכם להתקדם במנועי החיפוש גם באופן אורגני. כך, אם אדם מחפש את השירות שלכם תוכלו להופיע בתוצאות הראשונות של גוגל.

ליד חם כזה, שמעוניין לרכוש ויוצר עימכם קשר באמצעות טופס צור קשר של האתר או מתקשר לחברה – יכול להפוך בתוך זמן קצר ללקוח. מכירה טלפונית ללקוח כזה היא מהירה במיוחד.

מה צריך להיות באתר שלכם?

האתר שלכם יכול להכיל מספר סוגים של תוכן. הראשון הוא כמובן תוכן מילולי שמציג אתכם בצורה שיווקית. לאחר מכן, כדאי להוסיף מאמרים אינפורמטיביים.

חשוב גם לשלב באתר אמצעים חזותיים המדגימים את השירותים שלכם. אם אתם בעלי מקצוע המבצעים תיקונים לבית, תוכלו להעלות תמונות של לפני ואחרי או סרטוני וידאו הממחישים את עבודתכם.

חשוב גם להוסיף אמצעי התקשרות שונים, כדי לקבל לידים במהלך כל שעות היממה.

לסיכום, קיים הבדל משמעותי בין לידים שמגיעים אליכם באמצעות אתר הבית שלכם לבין לידים המגיעים מדפי נחיתה או פוסט בפייסבוק. המתכון המושלם הוא שילוב בין השניים – הקמה של אתר אינטרנט איכותי ומושקע, שימתג אתכם כמקצועיים בתחומכם, לצד פרסום דיגיטלי. חשוב גם להשקיע מערך של מכירות טלפוניות עם נציגים מיומנים שיסגרו את העסקאות. כך, תוכלו לזכות למרב התגובות, תענו במהרה ללידים, יהיה קל לאתר את המותג שבניתם בכל רחבי הרשת ותמקסמו את המכירות.