איך להשאיר רושם על הלקוחות - Interdate

Interdate

image

איך להשאיר רושם על הלקוחות

בעולם הדיגיטלי של היום, ישנן לא מעט חברות שיווק דיגיטלי העוסקות במגוון רחב של תחומים. אז איך בכל זאת ניתן להותיר רושם על הלקוחות ולשכנע שדווקא אתם תובילו אותם להישגים בגוגל וברשתות החברתיות שיובילו את החברה לרווח? הנה כמה טיפים

תתמקדו בעיקר

הרבה חברות דיגיטליות מעוניינות להיכנס לשוק השיווק הדיגיטלי בכל החזיתות: קידום אורגני, ממומן ברשתות חברתיות. אכן, אלו היבטים חשובים בכל חברת דיגיטל, אך בו זמנית נוצרת בעיה שכן אין התמקדות בהיבט אחד שבו החברה מצליחה. כך לדוגמא, אם עיקר העיסוק שלכם הוא בקידום דיגיטלי, אל תנסו להתמקד גם בקידום ממומן. חשוב להבין כי כל אחד מהתחומים האלה הוא תחום גדול בפני עצמו, וכל אחד דורש השקעה ומחשבה כדי לדייק את התוכן לקהל. 

לשם כך אנו ממליצים להתמקד בנושא אחד שבו אתם מרגישים שהחברה יכולה להועיל ללקוחות ולהתרכז בו לזמן מה, כדי להפוך למומחים בתחום. חשוב לזכור כי כל הכלים השיווקים משתנים ומשתדרגים בכל רגע, וצריך לתמיד לעקוב אחרי הטרנדים והכלים החדשים. קראו עוד על הפלטפורמה, חוקיה ומדריכים חדשים שיסייעו לכם לבצע את העבודה כפי שצריך. בסופו של דבר, היו מוכנים ללמידה בלתי פוסקת.

להותיר רושם

כידוע, אין דבר חשוב יותר מרושם ראשוני, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בחברת דיגיטל שעתידה לעבוד עם הלקוחות לטווח הרחוק. עוד לפני שהתחלתם לעבוד עם לקוח מסוים, בדקו כי כל כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלכם פעילים. כך לדוגמא, וודאו כי האתר שלכם פעיל, מזמין ונגיש לכל הלקוחות. הציגו את הפרויקטים הרלוונטים ואת התוצאות שלכם בתחום. כמובן שגם יצירתיות יכולה לשחק תפקיד חשוב בבחירה בכם ולכן כדי להשקיע גם בכרטיס ביקור דיגיטלי אשר יציג את היכולות שלכם בסרטון קצר שתוכלו לשלוח במהירות ובקלות. 

לאחר שחברה או אדם פרטי המעוניינים בשיווק דיגיטלי, חשוב לשמור על כימיה יחסי עבודה טובים עם הלקוח, כך שהם ירגישו בנוח ליצור עמכם קשר ויסמכו עליכם לעשות את העבודה כמו שצריך. כמו כן, כדי ללמוד על החברה ששכרה אתכם ולהביא הצעות מעניינות לשולחן כדי לנסות לפתוח אפשריות. כך למשל, אם מדובר בחברה למוצר מסוים, נסו לחשוב איך ליצור באז ועניין במוצר, כמו גם קהילה שתתעניין במוצר כדי לקדם מכירות.

לסיכום, כל חברה או אדם יכולים להתחיל להיות משווקים, אחרי שקראו כמה מאמרים וספרים על שיווק דיגיטלי. אך על מנת באמת להשאיר רושם ולהתבלט באמת, עליכם להתמקד בנושא אחד שיראה את החוזקות שלכם, כמו גם להרשים עם מחשבות יצירתיות ורעיונות מעניינים. 

המאמר בשיתוף https://new-digital.co.il/