שלבי הפיתוח באפליקציות הכרויות - Interdate

Interdate

שלבי הפיתוח באפליקציות הכרויות

אם הגעתם עד כאן סימן שפיתוח אפליקציות הוא לא עניין בשל מה בכך וסביר להניח כי העניין
בוער לכם כבר זמן מה. כיום כל עסק שמכבד את עצמו ובעל שאיפות להצליח מחזיק ברשותו אתר,
מקושר לרשתות חברתיות (שהן עצמן נגישות באפליקציות) ולרוב(אך לא תמיד) גם אפליקציה של העסק.
עסק חייב להכיל מידע נגיש ללקוחות וישדר אמינות ללקוח. עסק ללא כל אלה סביר להניח שלא יצמח. למה?
כי אם אתה לא שם אתה לא קיים. 

 

ישנם אפליקציות שונות ומגוונות העונות על הצרכים שלנו, כמו אפליקציות הכרויות, משלוחים, עיצוב, משחקים ועוד המון.. אפליקציות הכרויות עונות על הצורך שיש לאנשים למצוא את האהבה שלהם. הרי לא טוב היות האדם לבדו.. הן עוזרות
לאנשים להכיר ולהתחבר במסגרת שהיא שונה מן הרשתות החברתיות, אף שגם שם ניתן להכיר.

בעת פיתוח אפליקציות הכרויות יש לחשוב על שלבי הפיתוח ולתכנן אותם בקפידה,
לכן עדיף לבנות אפליקציית היכרויות עם אנשים מומחים שעוסקים בכך.

 

יצירת חזון 

לרוב כל מוצר שמתפתח לכדי סטארט-אפ , נוצר מתוך צורך שלנו לפתור איזשהי בעיה שאנו נתקלנו בה. במקרה כזה אנו
רואים בדמיוננו את הפתרון לבעיה אך רק למעטים מאיתנו יש את האומץ להביא לידי הגשמה את הפתרון. אחת הסיבות לכישלון וודאי  הוא הפחד מכישלון , שלעיתים מונע מאיתנו להתחיל ולנסות לפתור את הבעיה, זה מה שמשאיר אותנו  עומדים במקום ללא פיתרון.

יצירת חזון  ממוקד לפרטי פרטים,הצבת מטרות  ובניית תהליך לפתרון יתן לכם את ההתחלה מולה להגשמת החזון.

 

עריכת סקר

לעיתים שעולה לנו רעיון נדמה לו שאנו היחידים שחשבנו עליו והאדרנלין בגופנו משתולל.

אך יש לקחת בחשבון תמיד שאנו לא יודעים הכל. עריכת סקר לקראת פיתוח אפליקציה יכולה בסופה להביא לביטול הקמה של האפליקציה עליה חשבנו. ראשית כי יכול להיות שתגלו שכבר מישהו חשב עליה ורשם אותה כפטנט
ועל כן אתם לא יכולים לפתח אותה או שבכלל תמצאו מהסקר שערכתם כי אין ביקוש כלל וסביר
להניח כי היא לא תצליח או בכלל תעמוד בדרישות הנדרשות כדי ליישם ולהקים אותה. 

 

חווית משתמש ונראות האפליקציה (ui&ux)  

חווית משתמש הוא השלב הקריטי בבניית אפליקציה, תכנון מקדים ונכון של יסודות האפליקציה תשפיע על
אופן החוויה של המשתמש ותהיה מה שיקבע ויכרע האם המשתמש נהנה ומתמצא בקלות ובשימוש באפליקציה
או תייאש אותו ובכך נאבד אותו. יש ליצור תכנון מקדים וייעוץ עם מומחה ux לפני שעוברים לעיצוב האפליקציה.

העימוד צריך לכלול בתוכו, תמונות, טקסט, כפתורים ועוד.. ולבנות את העמודים החשובים- עמוד ראשי, צור קשר,
וכל עמוד אחר שיהיה חשוב לכם שיהיה באפליקציה.

לאחר יצירת התבנית, יש ליצור שפה עיצובית אחידה וייחודית לאפליקציה שלכם כך שהיא תייחד אתכם
משאר המתחרים, יש להביא בחשבון את התדמית שתרצו ליצור לעצמכם, אם אתם הולכים על מראה נקי
ואלגנטי עם צבע מסוים מונוכרומטי או שמא תרצו ללכת יותר לכיוון צעקני וצבעוני,
מה שיבוא לידי ביטוי העמודים השונים באפליקציה, ואפילו גם באייקונים שתצרו.

 

אינטרדייט- אויר של פיתוח אפליקצית הכרויות
אינטרדייט- אויר של פיתוח אפליקצית הכרויות

בדיקת תקינות והעלאה לחנות

לפני כל העלאת אפליקציה או עדכון גרסה לאוויר יש לבדוק את תקינותה, ישנם אנשי הQA למטרה זו בדיוק,
עבודתם היא ליצור באגים ולהעביר למתכנתים את התקלות שיתקנו אותם, עד שלבסוף לא נותרים
עוד תקלות באפליקציה ואז ניתן להעבירה לחנות גוגל או אפל (תלוי להיכן תרצו להשיק את האפליקציה
לאנדרואיד או לאייפון) ולאחר שהיא תעבור אישור, אתם באוויר!

 

שיווק

לאחר שהוצאתם לחנויות ולמשתמשים שלכם את האפליקציה החדשה יש לפרסם אותה בכמה שיותר דרכים, בין אם זה דיוור במייל או פרסומות באינטרנט, הדרך הטובה ביותר כיום היא שיווק דיגיטלי– דרך הרשתות החברתיות, אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק טוויטר. תפרסמו את המוצר שלכם בכל רשת חברתית שתוכלו לחשוב עליה על מנת להגיע לחשיפה
יותר גדולה מה שיבוא לידי ביטוי אחר כך בכמות המשתמשים שלכם.

 

עדכון וחידוש מתמיד

אם אתם לא מעדכנים גרסה כל זמן מה יש להניח שהאתר שלכם כבר יתיישן
ואף אחד לא יכנס אליו יותר, תצטרכו לעמוד בקצב כיוון שתמיד יש טרנדים חדשים על מנת להשאיר
את הקהל שלנו מעוניין וסקרן, מעבר לכך, יש את העניין של הקידום,  במידה ולא תמשיכו לקדם את האתר באופן אורגני, התוצאות של גוגל יורידו אתכם במיקומים ולא יראו אתכם בתוצאות חיפוש, לכן יש לקדם את האתר כל הזמן, או לפחות לשכור מישהו שיעשה זאת עבורכם.